ביטוח תשתיות מים וביוב
top of page
shadow ready-web-FF.png
ביטוח תשתיות מים וביוב
ביטוח תשתיות מים וביוב

ביטוח תשתיות מים וביוב

ביטוח הקמת תשתיות מים וביוב לקבלנים וחברות בנייה – 30 שנות ניסיון


ביטוח להקמת תשתיות מים וביוב הוא ביטוח עבודות קבלניות המיועד לפרויקטים מורכבים כגון הטמנת צינורות מים וביוב, חידוש תשתיות קיימות בלב המרחב העירוני, הקמת תשתיות בשכונות חדשות ועוד. הביטוח חייב להתבסס על פוליסה איכותית שכוללת מעטפת שלמה של ביטוח רכוש, ביטוח צד שלישי וביטוח חבות מעבידים.


עריכת ביטוח להקמת תשתיות מים וביוב נעשה אצלנו תוך ליווי צמוד של מהנדס בניין העובד בתוך הסוכנות. פונקציה אשר ביחד עם וותק של מעל ל-3 עשורים מעניקה ראייה רוחבית ומעמיקה של הפרויקט על שלל סיכוניו, אתגריו ונקודות התרופה שלו. אנו מקפידים כי הפוליסות ייערכו לאחר סקר יסודי ובחינת כל הסיכונים הרלבנטיים לפרויקט.

ביטוח להקמת תשתיות מים וביוב – חשוב לדעת

ביטוח להקמת תשתיות מים וביוב – חשוב לדעת

פרויקטים בתחום המים והביוב יכולים להיעשות במרחבים פתוחים וחדשים (כמו בהקמת שכונות חדשות) ו/או בלב הכרך העירוני ההומה לצורך חידוש תשתיות קיימות אגב חסימת נתיבי תנועה, קירבה למרחב "חי" וצפוף וממשקים עם צדדים שלישיים.


ידוע גם שאלו פרויקטים עתירי סיכון לאור היתכנות עבודה בסביבת גזים רעילים וחומרים דליקים. בנוסף נעשה שימוש בציוד כבד, כלי צמ"ה, גידור דינאמי וכדומה. לעתים קרובות הפרויקט כולל ניתוק תשתיות מים וביוב קיימות, החלפת קווים בתוואי חדש, טיפול בתקלות ועוד.


בסוכנות הביטוח איציק סימון מקפידים על קלה כחמורה ומתמחים בעריכת ביטוח להקמת תשתיות מים וביוב שגם מאפשר לעמוד בתנאי המכרז וגם מספק פתרון של כיסוי מקיף ביום פקודה. כולל בפרויקטים גדולים שדורשים התקשרות או פנייה למבטחי המשנה בחו"ל.


עמידה בתנאי המכרז לביטוח איננה עניין של מה בכך שכן אלו פרויקטים שמעורבים בהם שחקנים רבים עם דרישות מוקפדות ומחמירות. למשל – תאגידי מים וביוב, חברות ממשלתיות, בעלי תשתיות, רשויות מקומיות, משרדים ממשלתיים ועוד.


בסוכנות הביטוח איציק סימון אנו יודעים להעמיד ביטוח ראוי ואיכותי המתכתב עם דרישות המכרז ומאפשר יציאה בטוחה לעבודה.

ביטוח עבודות קבלניות בפרויקטים של תשתיות מים וביוב

ביטוח עבודות קבלניות בפרויקטים של תשתיות מים וביוב

ביטוח עבודות קבלניות בפרויקטים של תשתיות מים וביוב חייב לקחת בחשבון היבטים שונים, חופפים ומקבילים. בסוכנות הביטוח איציק סימון מעמידים לרשותכם ניסיון של מעל שלושה עשורים של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ובכללם מהנדס בניין. זאת לצורך תפירת פוליסה בהתאמה אישית הן לקבלן והן לפרויקט המדובר.


אנו מציעים ביטוח עבודות קבלניות ייעודי לפרויקטים שונים כגון חפירות ופריסת קווי ביוב, הכנת תשתיות מים, קידוח בקרקע וכיוצא באלה.

ביטוח רכוש לקבלנים העוסקים בתשתיות מים וביוב

ביטוח רכוש לקבלנים העוסקים בתשתיות מים וביוב

עבודה להקמת תשתיות מים וביוב מקפלת בחובה סיכונים לא פשוטים לנזקי רכוש באתר. זאת למשל במקרים של התלקחויות כתוצאה מעבודות בחום, קריסת חפירות בגין דיפון לקוי, שקיעת מצעים וכדומה.


היות שהפרויקט כרוך בשימוש בציוד יקר ערך חשוב להקפיד על ביטוח רכוש לקבלני תשתיות מים וביוב שיעמוד בסטנדרטים בלתי מתפשרים. בסוכנות הביטוח איציק סימון אנו מציעים ללקוחותינו ביטוחי צמ"ה מקיפים מאד המעניקים מעטפת של ביטוח ברמה גבוהה.


למידע נוסף>>

ביטוח צד שלישי לקבלנים העוסקים בתשתיות מים וביוב

ביטוח צד שלישי לקבלנים העוסקים בתשתיות מים וביוב

עבודה על תשתיות מים וביוב כרוכה בסיכונים לא פשוטים כלפי צדדים שלישיים. הדוגמה הבולטת (שאיננה יחידה) הינה כאשר מדובר על חידוש תשתיות בלב המרחב העירוני. קרי, עבודה באזור צפוף, הומה ועתיר סיכונים.


יש להקפיד כי ביטוח צד שלישי לקבלנים העוסקים בתשתיות מים וביוב יהיה רחב, מקיף ובסכומים נאותים. חשוב להתייחס בהקפדה יתרה למכלול הסיכונים בפרויקט כלפי צדדים שלישיים לרבות תשתיות קיימות, מבנים, צירי תחבורה, נתיבי הליכה, עוברי אורח ועוד.


בסוכנות הביטוח איציק סימון אנו לוקחים את כל הסיכונים הללו בחשבון בבואנו לערוך ביטוח עבודות קבלניות לפרויקטים מסוג זה.


למידע נוסף>>

ביטוח חבות מעבידים לקבלנים העוסקים בתשתיות מים וביוב

ביטוח חבות מעבידים לקבלנים העוסקים בתשתיות מים וביוב

עבודה בפרויקטים של תשתיות מים וביוב מעמידה את העובדים בסיכונים גבוהים בענף הבנייה המאופיין לצערנו בהיקף גדול של תאונות קשות וקטלניות.

בין הסיכונים הבולטים ניתן לציין עבודות בחום, עבודה עם חומרים רעילים, עבודה עם חומרים דליקים, עבודה בגובה בפרויקטים הדורשים חפירה ודיפון, קריסת מערומי עפר ועוד.


בסוכנות הביטוח איציק סימון מקפידים על עריכת ביטוח חבות מעבידים לקבלנים העוסקים בתשתיות מים וביוב בסטנדרטים בלתי מתפשרים. אנו שמים דגש גם על הסיכונים וגם – חשוב לא פחות – על הפסיקה בישראל שבה סכומי הפיצויים בנזקי גוף הינם גבוהים במיוחד ומדרג האחריות המשפטית רחב ביותר.


למידע נוסף>>

ביטוח תשתיות מים וביוב
ביטוח תשתיות מים וביוב

לצפייה או להורדת הדוח

חסר לך מידע בנושא ביטוח קבלנים או ביטוח עבודות קבלניות?
נשמח לעזור לך
צור קשר - 03-6951414

 itzick@simon-ins.co.il -או שלח מייל

או מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם 

bottom of page