טיפול בתביעות צד ג קטנות | איציק סימון הסוכנות המובילה לביטוחי בנייה
top of page
צל
באנר טיפול בתביעות צד ג' קטנות וטורדניות

טיפול בתביעות צד ג' קטנות (וטורדניות)

ללא כאבי הראש, הזמן והאנרגיה שתביעות אלה דורשות ממך

אנו שמחים להציג את שיתוף פעולה שנרקם בינינו לבין חברת ברודספייר ישראל העוסקת בניהול תביעות צד ג'. לפני שנציג את חברת ברודספייר ישראל ועד כמה ביכולתה לסייע לך, נפתח בסקירה קצרה – עד כמה השירות  הזה יכול להקל עליך:
 

אחד ממאפייני ענף הבניה בתחום העסקי הוא : הכול בגדול! ההיקפים הכספיים גדולים, מספר בעלי המקצוע והמועסקים בהקמת מבנה (לא כל שכן מתחם בניינים) גדול, הרווחים גדולים, ובצידם, גם הסיכונים, האירועים הביטוחיים וכפועל יוצא -הנזקים, התביעות והפיצויים - גם הם נמדדים  לא פעם בהיקפים גדולים.
 
מטבע הדברים, העוסקים בענף אינם ערוכים להתעסק ב'קטנות', ובעיקר לא בתביעות קטנות שנחשבות ל'טורדניות'. אבל הן מונחות על שולחנך ודורשות ממך זמן, אנרגיה, והתעסקות שפוגעת בניהול הדברים הגדולים ואף פגיעה במוניטין. הנה שלוש דוגמאות אופייניות לתביעות קטנות:
 

  • מפעיל משאבת בטון שטף בתום עבודתו את הבטון שנשפך על המדרכה וכתוצאה מכך הולך רגל החליק ושבר יד.

  • הולך רגל מעד ונפגע כתוצאה משקע שנוצר במדרכה ממעבר משאיות בכניסה לאתר הבניה

  • שער הכניסה לאתר שאחזה בו הרוח והדפה  אותו - פגע  במכונית חולפת וגרם לה נזקים.

לעיתים נזקים אלה מולידים תביעות גדולות שמחייבות את הפעלת הביטוח. אבל, במקרים רבים התובע אינו סובל מנזק גדול אך הוא חש שתפס 'טרף קל' ולכן הוא דורש פיצוי גבוה (כי לדרוש זה קל... להוכיח קצת פחות).

לאור האמור האפשרויות שעומדות בפניך הן: 

  1. להכניס את היד אל הכיס ולשלם את הפיצוי הנדרש (בשביל זה לא צריך אותנו)

  2. להפעיל את הביטוח  (ולשלם השתתפות עצמית גבוהה שמופעלת כמעט באופן אוטומטי בגין הטיפול המשפטי של חברת הביטוח)

  3. להגיע לערכאות על כל הכרוך בכך- זמן, התעסקות אנרגיות ועלויות עו"ד.

  4. או... לפנות באמצעותנו לברודספייר ישראל שיורידו מעליך את הטרדה הזו ויסגרו את התביעה לשביעות רצונך.

תכני ויתרונות שיתוף הפעולה של ברודספייר עם לקוחות איציק סימון

מאת: רון טוסמן- מנכ"ל ברודספייר ישראל

תביעות צד ג

1. חברת ברודספייר ישראל הינה חברה בינלאומית העוסקת בניהול תביעות צד ג'. חברתנו מתמחה בתחום הנזיקין ובכלל זה תביעות נזקי גוף, תביעות רכוש, חבות כלפי צד ג' וחבות מוצר.

2. חברת האם טוסמן ושות' שמאים וסוקרים נמנית על משרדי השמאות הראשונים בתחום הביטוח בארץ. החברה פעילוה כבר למעלה משבעה עשורים והיא עוסקת בשמאות ובסיקור בעיקר לצורכי ביטוח בכל ענפי המשק בישראל וגם במרבית ארצות העולם. טוסמן ושות' פועלת ועובדת בשיתוף פעולה עם מבטחים מקומיים ומבטחי משנה, חברות, יזמים, חברות השקעה ונדלן, מוסדות וגופים כלכליים פרטיים וציבוריים, עיריות וכדומה. טוסמן ושות' הינה הנציגה הבלעדית בישראל של קרופורד ושות' – חברת השמאות הבין לאומית הגדולה בעולם.

3. שיתוף הפעולה עם חברת האם "טוסמן ושות'" מאפשרת ללקוחות לקבל מגוון פתרונות הן בתחום המשפטי, ביטוחי והן בתחום השמאות, ובכך מקנה ללקוח מענה מהיר מקצועי ומקיף בעת קבלת מכתבי דרישה וכתבי טענות.

4. במסגרת שיתוף פעולה עם סוכנות הביטוח איציק סימון, חברתנו מציעה ללקוחותיו הערכה ראשונית של התיק ללא עלות וכן תעריפים נוחים ומשתלמים במיוחד במידה והתיק סולק והלקוח קיבל כתב סילוק.

5. ברודספייר מבצעת הערכה ראשונית של תביעות הלקוח ונותנת ללקוח מענה מהיר ואפקטיבי לגביי סיכויי התביעה וסכום הפיצוי בגין הנזק שנגרם ובכך עונה על ההתלבטות האם ישנו צורך להעביר את התביעה לחברת הביטוח.
     
6. אנו פועלים להיות החברה המובילה בתחומה תוך כדי שמירה על שירותים ברמה הגבוהה ביותר עבור לקוחותינו.
ברודספייר מתחייבת ליתן ללקוח מענה זמין וקבוע.

7. ברודספייר מתחייבת, לפני כל סיכום מו"מ לעדכן את הלקוח ולקבל את אישורו לסכום הפשרה אלא אם יוסכם בין הצדדים אחרת.

8. ברודספייר מעדכנת את הלקוח במצבים בהם יש מקום לדחות את הדרישה/התביעה.

10. על לקוחותינו נמנים גופים ציבוריים ומסחריים כגון האו"ם, עיריית תל אביב, רשת ISS העולמית, רשת מלונות הילטון, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, ישראליפט ועוד רבים.                                                                               
11. הלקוח רשאי לסיים את עבודתו מול ברודספייר בכל עת ובתנאי ששילם עבור התיקים המטופלים ו/או התיקים בהם נעשה טיפול.

12.מטרת החברה הינה לנהל את התביעות בצורה הטובה ביותר ובדרך שתביא לחיסכון בעלויות ושמירה על מוניטין ושם חברתכם תוך שיתוף פעולה מלא מול חברות הביטוח.

13. חברתנו בעלת הניסיון המקצועי והיכולות הנדרשות לטיפול מיטבי בניהול תביעות צדי ג' תוך אסטרטגיה גמישה שתוצאתה מחזור חיים קצר יותר של תביעות, בקרת שיפוי קפדנית ומתן פתרונות יצירתיים וייחודיים בהתאם לצרכיו של הלקוח.

14. נשמח לתאם עמכם פגישה אישית על מנת לענות על כל שאלותיכם, ולקבל מידע נוסף אודות החברה ותחומי התמחותה. 


        בכבוד רב,

        רון טוסמן

במידה ויש לך שאלות 
צור קשר - 03-6951414

או שלח מייל- itzick@simon-ins.co.il

או מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם 

bottom of page