איציק סימון הסוכנות המובילה לביטוחי בנייה - התמודדות עם תאונה קשה

03-6951414

phone4, phone, contact, telephone, support, call
איציק סימון סוכנות לביטוח (2016) בע"מ
חפש

רוצה לקבל מידע נוסף?
צור קשר - 03-6951414

או שלח מייל- itzick@simon-ins.co.il
או מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם.
arrow-down16, arrow-down, download, bottom
 

  גם אנחנו נגיע לאתר.
וכנראה שנהיה 
בין היחידים שיהיו בצד שלך.

במשך 25 שנות התמחותנו בביטוחי ענף הבניה ראינו, שמענו, טיפלנו והתנסינו באין ספור תאונות מכל הסוגים, רמות החומרה ועוצמת הנזק. למדנו מכל אלה הרבה מאוד על התמודדות עם תאונות קשות. מהצד שלנו כל תאונה מכנסת אותנו בסופו של יום לתהליך הסקת מסקנות, ועל בסיסן נערך שיפור מתמיד וחידוד דרישות הכיסוי הביטוחי למען לקוחותינו.
 
אחת המסקנות אליהן הגענו כבר לפני שנים הייתה זיהוי הצורך בבניית צוות מומחים שיעמוד לצד לקוחותינו בקרות אירוע ביטוחי ובמיוחד בקרות תאונה קשה. צור קשר ונרחיב את היריעה בתחומים חשובים אלה.
 
         לקוחותינו נהנים מסיוע ראשוני בתחום חקר תאונות קשות  - חינם!!!

 
 
בקרות תאונה קשה  יש להודיע מיידית למשרדנו, בכל שעה,
ובמידה ואין מענה ניתן  להתקשר ישירות:
איציק סימון – 050-5299480

בכל מקרה חשוב לדעת:

 
 

התמודדות עם תאונה קשה. 
ריכזנו עבורך הנחיות לפעולה שחשוב לדעת:

התמודדות עם תאונות קשות היא ללא ספק נושא כאוב ולא נעים לעסוק בו.

רבים מעדיפים אפילו לא לחשוב עליו או להתכונן ליום בו יצטרכו להתמודד איתו, אולם לצערנו, ענף הבניה מספק לנו כמעט בכל יום תאונה קשה כגון: 
o    פועל שנפל מגובה אל מותו
o    קיר שהתמוטט על עובדים באתר הבניה
o    חפירה שקרסה על העובדים שעבדו בתוכה
o    עגורן שהתמוטט וגרם לנפגעי גוף ורכוש
o    ועוד דוגמאות רבות

 

למעשה, בכל שנה נפגעים כ-6,000 עובדים מתוכם כ-50 אבדות בנפש. בממוצע, כמעט 20 איש נפגעים מידי יום. זה המון, זה לא נורמלי, וזו המציאות. זו גם הסיבה מדוע בחרנו להעלות תוכן בנושא ולהציף בפניך את ההנחיות החשובות ביותר לגבי מהלכים שעליך לבצע בעת התמודדות עם תאונות קשות.
 

תיאור ההתרחשות בזירת אירוע
במקרה של תאונה קשה.

זה בלתי צפוי, זה קורה בשנייה אחת ואז  אתר הבניה הופך לזירת אירוע שכולה פאניקה, בלבול, מהומה והלם. לצד תגובות ספונטניות אלו, האירוע מתחיל לחלחל לתודעת כולם ואז הכל משתבש אפילו עוד יותר.
 
בתוך דקות, מעבר לעיסוק של כוחות ההצלה, הרפואה והמשטרה בטיפול בתאונה ונפגעיה (לרבות המצאותם של ציוותי טלוויזיה המתעדים את האירוע), אתר הבניה הופך לזירה בה עד לפני כמה רגעים כולם עבדו בהרמוניה על פי תוכנית עבודה ונהלים ברורים, ופתאום כל אחד לעצמו, פועל מתוך אינטרסים מנוגדים לאחרים מתוך חשש פן תתגלגל עליו אשמה או אחריות פלילית.
 
ואז הם מגיעים.
מפקחי משרד העבודה, חוקרי המשטרה, חוקרי חברת הביטוח, שמאים פרטיים,  אליהם מצטרפים עורכי דין (כן... לא להאמין באיזו מהירות הם מגיעים) ועוד בעלי אינטרסים נוספים בהקשר לאירוע. חלקם באים למצוא אשמים, חלקם לברר את סיבות התאונה, חלקם כדי לנסות לאמוד נזקים, חלקם כדי "לצוד" לקוחות.
 
המלצות לכללי התמודדות עם תאונות קשות: 
ביצוע הפעולות הבאות יעמוד לטובתך בהמשך הטיפול באירוע, קביעת אחריות, ובחינת התנהגות הגורם האחראי בשטח. ולכן נהיה מאד תמציתיים וחדים במסרים.

מיד עם התרחשות תאונה עליך לפעול במהירות כך:
  • עליך להזעיק את כוחות ההצלה לטיפול בנפגעים.
  • עליך לדאוג לבידוד זירת האירוע.
  • עליך לתעד בקול ובצילום את שהתרחש ואת הזירה.
  • עליך לרשום את שמות ופרטי המעורבים והעדים.
  • עליך להכין את המסמכים הרלוונטיים לנושא (הודעה על ביצוע עבודות בניה, אישור קונסטרוקטור, אישור פיגומים, תסקיר בודק מוסמך וכדומה).
  • חל איסור מוחלט על שינוי זירת האירוע.
  • יש לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה וחוקרי משרד העבודה
  • חל איסור לשוחח עם חוקרי ביטוח ללא אישור וייפוי כוח בכתב של חברת  הביטוח שלך.
  • במרבית המקרים (למעט חריגים) מנהל העבודה המוסמך בלבד הוא שישוחח עם כל מי שמגיע לאתר בנוגע לתאונה.
 

התמודדות עם תאונה קשה